نگاهی نزدیک به مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X

51p0SY8PYFL

مسابقه‌ی جهانی در بین تولیدکنندگان برای ساخت سخت افزارهای گیمینگ در بهترین کلاس ممکن آغاز شده است و اچ پی نیز پرقدرت در این مسابقه حضور یافته است. مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X آخرین محصول گیمینگ شرکت این خانواده از محصولات شرکت اچ پی است و می‌تواند مکمل خوب برای کامپیوتر گیمینگ پرقدرت OMEN X باشد که در تابستان گذشته این شرکت از آن پرده برداری کرده بود.

مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X همراه با ویژگی های بالارده، ارائه کننده زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه‌ای با نرخ تجدید ۱۰۰ هرتز بوده و از تکنولوژی G-SYNC شرکت انویدیا به خوبی پشتیبانی می‌کند. پنل ال سی دی این مانیتور ارائه کننده نسبت کنفرانس بسیار خوب ۲۵۰۰:۱ بوده که می‌تواند سطوح عمیقی از رنگ مشکی را به نمایش بگذارد. گفتنیست مانیتور ۳۵ اینچی UWQHD خمیده این شرکت از اوایل ماه مارس و با قیمت ۱۲۹۹ دلار از طریق وب سایت HP.com قابل خریداری خواهد بود.

OMEN_X_35_Curved_Display_Top_Down_tcm245_2383879_tcm245_2384089_tcm245-2383879

نمایشگر عالی

اول از هر چیزی، شما نمایشگر ۳۵ اینچی غول پیکر خمیده‌ای را جلوی رویتان خواهید داشت که ارائه کننده وضوح UWQHD و نسبت ابعاد ۲۱:۹ است که وضوح ۳۴ درصدی بیشتری را نسبت به یک نمایشگر QHD با ابعاد ۱۶:۹ ارائه می‌کند. نسبت کنتراست پویای ۲۵۰۰:۱ می‌تواند سطوح بسیار عمیقی از رنگ مشکی را به ارمغان بیاورد که نتیجه آن کیفیت بالا‌تر تصاویر و در نهایت یک تجربه همه جانبه است.

OMEN-X-35-Curved-Display_Re-620x374

طراحی خیلی خوب

مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X بیش از هر کسی گیمرها را مد نظر خود قرار داده است که امروزه سطح عمیقی از رنگ مشکی همراه با شفافیت بالا و نورهای رنگی دیگر با کیفیت مناسب را از یک مانیتور خواستارند. این مانیتور قطعا برای تجربه گیمینگ عالی است و در این دسته از محصولات، شاهد طراحی بسیار خوبی از سوی شرکت اچ پی هستیم.

زمانی که صحبت از نمایشگرهای بزرگ می‌شود، من ترجیح می‌دهم که مانیتور از طراحی فلزی بسیار باریکی شبیه به مانیتور خمیده HP EliteDisplay S340c برخوردار باشد که دسامبر ۲۰۱۶ رونمایی شد. هرچند آن مانیتور از وضوح کمتری نسبت به این مانیتور برخوردار است.

مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X به عنوان یک نمایشگر گیمینگ از لبه هایی ۷ میلی‌متری (چپ، راست و بالا) برخوردار بوده، طراحی شیک و دلپذیری را ارائه می‌کند و با دیدن آن، احساس خوش ساخت بودن را به شما منتقل می‌کند. این مانیتور ارائه کننده شعاع خمیدگی ۱۸۰۰R است تا شما از هر دو سمت چپ و راست بدون مشکل از این مانیتور استفاده کنید و هیچ مشکلی با زاویه دید آن نداشته باشید.

از آنجایی که اچ پی راحتی این محصول را نیز در هنگام طراحی در نظر گرفته است، پایه آن را با قابلیت ۱۳۰ میلی‌متر تغییر در عرض تولید کرده است تا این محصول را در رقابت با رقبایش قدرتمند نشان دهد. همچنین باید از ویزگی های پخش روشنایی صفحه در محیط ‌های تاریک نیز سخن گفت که باعث می‌شود اگر شما گیمر هستید و ساعت‌های طولانی را به بازی می‌گذرانید، چشمان شما کمتر دچار خستگی شود.

bRaNEKe

عملکرد گیمینگ عالی

درست همانند هر نمایشگر گیمینگ، مانیتور ۳۵ اینچی خمیده اچ پی OMEN X نیز ارائه کننده تکنولوژی Nvidia G-Sync است. نمایشگر به نرخ تجدیدپذیری ۱۰۰ هرتزی خود می‌بالد و زمان پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند. انویدیا جی سینک، تکنولوژیست که فریم ریت بالا‌تری را بدون گسیختن نمایشگر به ارمغان میاورد. امروزه کارت های گرافیک قدرتمند تصاویر را در بازی‌ها سریع‌تر از نرخ تجدیدپذیری نمایشگرها (حتی نمایشگرهای حاوی نرخ تجدیدپذیری بالا) رندر می‌کنند. به همین خاطر قطع و وصل شدن نرخ تجدیدپذیری و FPS بازی باعث می‌شود تا تصویر گسیخته شود.

به طور ساده این تکنولوژی موفق شده تا فریم ریت در ثانیه (FPS) با فرکانس نمایشگر را به منظور ارائه یک تجربه بصری صاف و خوب همگام سازی کند.

به نقل از پت الیز (Pete Ellis) یکی از سخنگویان شرکت اچ پی، وضوح ۳۴ درصد (نسبت به یک نمایشگر ۱۶:۹) بسیار عالی است. به عنوان مثال اگر شما در حال اجرای یک بازی مسابقه‌ای هستید شما می‌توانید به مراتب بهتر انتهای خطوط اجزای موجود در بازی را نسبت به یک نمایشگر با نسبت ۱۶:۹ ببینید. نسبت کنتراست بالا نیز به گیمرها اجازه می‌دهد تا نقاط را به خوبی روشن ببینند، اما در عین حال اجزای حاضر در سایه‌ها نیز به خوبی دیده شوند.

ما نمایشگرهای زیادی را همراه با برندهای مختلف با ارائه عملکردی متفاوت و حتی در پکیج‌های زیبا‌تری دیده‌ایم. اچ پی یکی از قدرتمندترین‌ها در این عرصه بود که با نسخه کاملا قدرتمند و گیمینگ مانیتور خمیده خود به لاس وگاس آمد. اما همچنان باید صبر کنیم تا پس از عرصه این مانیتور، گیمرهای حرفه‌ای از سراسر جهان نظراتشان را در خصوص این مانیتور منعکس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید